Musim Panas,Perperiksaan dan Cuti...

Assalamualaikum wbt kpd semua.Terlebih dahulu saya ingin memohon maaf kerana blog ini sudah lama tidak dikemaskini.Hari demi hari,tugas semakin banyak dan makin berat.Makin sibuk dibuatnya.Sekarang ini hampir keseluruhan mahasiswa di Mesir sedang menduduki perperiksaan akhir musim panas.Kemudian cuti le...Kepada sesiapa yang mempunyai apa-apa persoalan tentang isu-isu semasa di mesir bolehlah add email saya di yahoo messenger.AKML88@yahoo.com.Saya akan cuba merungkaikan persoalan yang berlegar dalam diri anda.Isu berkaitan pelajar Malaysia di Mesir sering menjadi tumpuan rakyat di Malaysia.Saya masih dalam perancangan untuk membuat sebuah blog baru.Blog ini akan memuatkan hasil-hasil kajian falsafah khususnya memandangkan bidang ini yang akan menjadi tumpuan kajian saya dalam fakulti theology.Cuti hampir bermula dan ramai yang akan pulang ke tanah air..Seronoknya.Kepada rakan-rakan di Malaysia dan serata dunia khususnya bekas pelajar Smk Tun Perak,wajah-wajah anda sering bertandang di minda saya.Teruskan Perjuangan masing-masing.Semoga Allah memberkati kalian..

1 comments:

  Anonymous

Sunday, March 03, 2013 3:22:00 pm

Bila nak berupdate ni ? nk gak taw pkembangan ahli 5A1 ni..

Post a Comment