Selamat Hari Raya Aidilfitri 1430H/2009



Assalamualaikum wbt.Selamat hari raya aidilfitri buat sahabat sahabat di malaysia dan di serata dunia.hehe..tahun ni aku beraya kat mesir je.tak balik pun.alhamdulillah aku pun dah naik 2nd year tahun ni.bulan depan genap le setahun aku kat sini.rasa cam kejap je.takpela,buat pelajar pelajar melaka yang datang ke mesir,khususnya budak budak tun perak,kunjungilah Wisma Melaka ye.jangan malu malu..umah kita gak..aku jugak dilantik sebagai Ajk tertinggi wisma bagi sesi 09/10 dan memegang portfolio ekonomi..Musim sejuk sudah bermula.tak lama lagi bole la balut dengan blanket.cam kuih ketayap plak.

Raya kat sini meriah gak.rumah2 negeri ban
nyak buat open house.so dtg bawak perut jela.sampai sakit2 perut aku dibuatnya.haha..

Buat pengetahuan kawan2 semua,kerajaan negeri melaka ada membeli bangunan baru di cairo ni.tapi gambarnye aku takdela plak.dekat je dgn rumah negeri sembilan(ceh..cam korang tau la plak).yup,ia terletak kat hayyu sabek(7th district) jgak.

Student2 baru hampir tiba tak lama lagi.tapi adik fathi(fikri) dah sampai pun.dia ada dlm bilik aku ni.hehe.aku kena tolong unit masakan plak.nasib baik masak utk budak2 baru je.

Okayla,semoga dapat jumpe korang raye tahun depan.paling penting dapat puase lg tahun depan ye..bye..