Apo kabau semua?!!!!

Pejam celik pejam celik dah lama blog ni aku rasa tak dapat nak dikemaskinikan oleh para contributor diatsa kekangan masa. BAgi, memeriahkan blog ni, aku nak la tunjukkan sedikit sebanyak gambor KAKOM (Karnival Kokurikulum Matrikulasi) 2006 yang tengah berlansung di Kolej Matrikulasi Pahang (tempat aku blajo)


Aku dengan mee kari aku yang best giler

Gambar ni kawan aku yang tangkap curi.

Gadis-gadis jelita KMPh yang menjual air. Sempat sms ngan boyfriend tu!

Ni la kawan aku yang tangkap gambar curi tu. Nama dia firdaus.

Para peserta KAKOM dari kontigen negeri Perak Darul Ridzuan. Kejo yop kejo!!

X-PLORASI MINDA & JIWA II

Kami berpendapat, setiap yang setiap perkara yang kita lakukan semuanya mempunyai maksud yang tersendiri contohnya apabila kita makan, orang sekeliling kita akan menilai kita melalui gaya dan adab kita ketika makan. Bagitu juga jika kita bercakap, dari situ orang boleh menilai kita sama ada kita bersopan atau tidak. Kalau tinggi suara kita maka anggapan orang terhadap kita pun pasti buruk. Jadi, kami nak mengajak anda mengenali diri secara lebih rapat lagi dengan mencuba kuiz ini. Dapatkan X-PLORASI MINDA & JIWA II di FiveReligionOne05’s Download.